17 Ocak 2008 Perşembe

ARKADAS TOPLANTISI

Dün arkadaslarim bendeydi ve ben de onlara asagida bazilarinin resimlerini gördügünüz mamalar hazirladim.Hazirladiklarimin arasinda asagidakilerin haricinde bir kac cesit daha vardi ama hepsini resimlemeyi telastan unutmusum.

Hazirladiklarimin arasinda;


Cikolatali sandevic bisküvi

Quarkli (süzme yogurtlu) pogaca

Frühlingsrollen (cin böregi)

Kaytaz böregi






Cikolatali toplar

ve ayrica resimleyemediklerim arasinda olan,

yaprak sarma

patatesli yesillik salatasi

havuc salatasi

sade kek

cikolatali milföy tarifi asagidaki linkte:

http://kizilciksurubu.blogspot.com/2007/10/malzemeler-8-yaprak-milfy-8-dilim.html

vardi.Tarifleri teker teker sizlere vermeye calisirim.

5 yorum:

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

ben de o masada olmak isterdim :(((
bakması sadece bakması zooor:))
ellerine sağlık canım hepsi birbirinden güzel tarifler sırayla gelecek desene yaşadık:))
sevgiler hayırlı cumalar

meleginmarifetleri dedi ki...

off keşke benide çağırsaydın:) bunların tadına bakmak isterdim canım hepside birbirinden muhteşem görünüyor ellerine sağlık canım öptüm bay

http://hunerlieller.net dedi ki...

selam.bende gelmek isterdim ya:((masa süper görünüyor.mamalarda nefis...eline saglık canım..tarifleri bekliyorum:))hayırlı cumalar dilerim

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

aaaa vallal çok ayıp ettin insan bizide çağırır ayol bi köşede büzüşür yerdük dimi ama:)))) ellerine sağlık gülüm harika şeyler hazırlamışsın tarifleri bekliyorummm...hade öpüyorum sevgilerimle

SevgiSeli40 dedi ki...

canim merhaba keske bizde yakin olsaydikta bunlardan tama zevkine erisseydik iyi olurdu neyse görüntüsü yeter eline saglik canim hepsi cok güzel görünüyor