19 Aralık 2007 Çarşamba

PORSELEN DEMLIK ETKINLIGI-VANILYALI KORNET

Bu haftaki porselen demlik etkinliginin ev sahibesi,canim arkadasim http://keskinlininmutfagi.blogcu.com/ dan,Ayse.Ben de onun icin asagidaki kornetleri yaptim.Ayse'cigime kolay gelsin deyip tarifime geciyorum.Malzemeler:



1 paket milföy

1 paket vanilyali dolgu kremasi (dr.oetker'in olabilir)

pudra sekeri

ve alüminyum külahlar(en az 6 tane olsa iyi olur,ben de 12 serit milföy cikti 6 külahi iki kerede kullanip öyle pisirdim)



Yapilisi:



Milföyleri 2 santim genisliginde uzun seritler halinde kesin.Alüminyum külahin altindan basliyarak dolayin.Kagit serilmis tepsiye milföy sarilmis külahlari dizin ve önceden isitilmis 200 dereceli firinda pisirin.Diger taraftan kremayi pakete göre hazirlayin.Milföyler soguduktan sonra külahlardan cikarin ve sikma torbasiyla kremayi iclerine doldurun.Üzerlerine pudra sekeri serpip servis yapin.



AFIYET OLSUN!

12 yorum:

http://mutfaktayim.blogcu.com dedi ki...

Güzellik, sağlık, birlik ve beraberlik dolu her zaman bir öncekinden daha güzel ve mutlu bir kurban bayramı diliyorum. Büyüklerimin ellerinden küçüklerimin gözlerinden öpüyorum. Bu arada kornetler harika görünüyor ellerine sağlık.

Özlem’den Sevgiler…

AYSEL dedi ki...

Külahlar çok güzel olmuş. Elinize sağlık. Sevgiyle...

Mutfak Havlusu dedi ki...

bunlar çok tatlı olmuşlar ellerine sağlık.
bayram tebriğinde benide hatırlamana çok sevindim,çok teşekkürler.
bende senin ve ailenin bayramını tebrik ederim.

Selin dedi ki...

İyi bayramlar...

klasiktatlar dedi ki...

İyi bayramlar ve teşekkürler...

pervin dedi ki...

hayırlı bayramlar...

ilker'in mutfağı dedi ki...

merhaba önce ziyaretiniz için teşekkür ederim .tatlınız çok şık ve lezzetli görünüyor.ellerinize sağlık.yine beklerim.Hayırlı bayramlar.

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Senem'ciğim,
Ben de senin geçmiş de olsa bayramını kutlar, sağlık ve mutlulukla dolu nice bayramlar dilerim.
Kornetlerin çok çok güzel olmuşlar.Ellerine sağlık.
Sevgilerimle,

Özlem dedi ki...

Sevgili Kızılcık şurubu,
ziyaretiniz ve bayram mesajınız için teşekkürler. Ben de sizin ve ailenizin bayramını kutlar, sağlık dolu mutlu günler dilerim.

Görüşmek üzere, sevgiler .

Lezzet Gemisi dedi ki...

CANIM HARİKA BİR LEZZET PAYLAŞMIŞSIN. ELLERİNE SAĞLIK. SEVGİLER...

HULYA dedi ki...

Nefis olmuş kornetler.Ellerinize sağlık.Yine beklerim.Sevgiler

Adsız dedi ki...

great thing! cipciap cipcipcip