18 Aralık 2007 Salı

KURUTULMUS BIBERLI YUMURTA

Malzemeler:

4-5 adet kurutulmus biber
3-4 adet yumurta
2 dis sarmisak
3 yemek kasigi siviyag veya 1 yemek kasigi tereyagi yada margarin
tuz

Yapilisi:

Kuru biberleri yikayip yumusayincaya kadar kaynatin.Suyunu süzüp dograyin.Sarmisaklari da dograyin.Bir tavada yagi kizdirip biberleri ve sarmisagi katarak 2-3 dakika kavurun.Yumurtalari da ekleyip cok az pisirp tuznu ekleyin ve ocaktan alin.
Not:Burada biber aci olursa daha lezzetli olur,tabii aciyi sevenler icin!

AFIYET OLSUN!

13 yorum:

Tabakta Lezzetler... dedi ki...

İyi ve her şeyin istediğinden de daha güzel olacağı harika bir bayram diliyorum.
Sevgiler…

Damak Tadı dedi ki...

Biberli olduğunu yazmasaydın pastırmalı sanırdım ben..Nefis görünüyor ellerine sağlık..


Senin ve ailenin Kurban Bayramınızı en içten dileklerimle tutlar,sağlıklı,mutlu ve huzurlu bir bayram geçirmenizi temenni ederim.

Sevgilerimle

PASTAlila dedi ki...

Güzel bir kahvaltılık olur eline sağlık.

Huzurlu, sağlıklı daha nice bayramlar dilerim.

banu gökşin dedi ki...

Kurban Bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım sevgilerimle...

serinmavi dedi ki...

Hayırlı ve huzurlu bir bayram diliyorum...Sevgiler....

nino dedi ki...

Kurban bayraminiz simdiden kutlu ve mutlu olsun. Butun omrunuz, bayramlar kadar guzel ve mutlu, senlikle gecsin dilerim.

http://nihanintarifleri.blogspot.com/

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

bu çeşit yemekleri çok seviyorum ellerine sağlık canım benim hayırlı bayramlar diliyorum sevgiler

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Küskünlerin barıştığı, sevenlerin bir araya geldiği, rahmet ve şefkat dolu günlerin en değerlilerinden olan Kurban Bayramın kutlu olsun canım..

meleginmarifetleri dedi ki...

hiç denememiştim kuru biberli yumurta ilginç geldi denemek lazım ellerine sağlık.
Ailenle birlikte nice mutlu ve sağlıklı bayramlar geçirmenizi temenni ederim hoşçakal öptüm

yeşil kivi dedi ki...

Küskünlerin barıştığı, sevenlerin bir araya geldiği, rahmet ve şefkat dolu günlerin en değerlilerinden olan kurban bayramın kutlu olsun... Ailen ve sevdiklerinle daha nice bereketli, sağlıklı ve huzurlu bayramlar dilerim…

http://www.cincinsfikirli.blogcu.com dedi ki...

Senem'im gene çok yaratıcısın, çok güzel olmuş, ellerine sağlık..Umarım iyileşmişsinizdir.Çok geçmiş olsun, yeni okudum..Umarım iyileşmişsinizdir ama öksürük için 1 tatlı kaşığı balı ve karabiberi karıştırın için..Kötü geliyor kulağa ama çok da değil, öksürük en sevmediğim şey olduğu için ne olsa yaparım ve bu çok iyi geliyor.
Bayrama sağlıklı girin inşallah. Neşeli mutlu bir bayram geçirmen dileğiyle, İzmirden sevgiler, Banu

Anneminkiziyim dedi ki...

Hayirli Bayramlar, saglikli ve huzur dolu nicelerine kavusamaniz dilegimle, sevgiler...

SevgiSeli40 dedi ki...

canim bayramin sana ve ailene mutluluk getirmesi dilegi ile sevgiler