19 Aralık 2007 Çarşamba

KURBAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN


53 yorum:

Adsız dedi ki...

canim bayramin mubarek olsun hayirlara vesile olmasini dilerim
ailenle sevdiklerinle birlikte huzurlu bir bayram gecirmebi temenni ederim
sevgiler

www.yenitadlar.blogcu.com

NESRIN dedi ki...

Bayraminiz kutlu olsun.

thesuuur dedi ki...

Canim,senin de bayramin mübarek olsun,sevgiyle kal...

yemegimle dedi ki...

canim hayirli bayramlar diliyorum,sevgiler...

aslı kaya dedi ki...

Sevdiklerinle ve sevenlerinle mutlu bayramlar diliyorum.Sevgiler...

sevimin sayfasi dedi ki...

kurban bayramini kutlar sevdiklerinle huzur icinde gecmesini dilerim
sevgilerimle...

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

Bayram sabahları, demli bir çay, su böreği, bayram şekerleri, şeker isteyen çocuklar, kurbanlık hayvanların sesleri, bir telaş bir koşturmaca. Köprü hep kalabalık, bayram programları, kolonya ikramları, bayram harçlıkları, uzun bayram tatilleri, ev gezmeleri, kısa hal hatır sormalar, el öpenlerin çok olsunlar ve daha bir dolu küçük ayrıntı. Hayatın üzerindeki 'pause' düğmesine dokunun... Kısa bir süre için hayatı durdurun. Mutlu bayramlar...

ZeYnEp dedi ki...

bayramınız mübarek olsun:)
öpücükler,sevgiler

ayca dedi ki...

Kurban bayramınız kutlu olsun..sevdiklerinizle ailenizle birlikte huzurlu ve mutlu bir bayram geçirmenizi dileriz...

ayca ve tugce

Baharcicegi dedi ki...

canim seninde bayramin kutlu olsun ailenle huzur dolu bir bayram dilerim

AYSEL dedi ki...

SEVDİKLERİNİZLE BİRLİKTE HUZURLU, MUTLU, SAĞLIKLI ŞEKER TADINDA BAYRAMLAR DİLİYORUM. SEVGİYLE...

BETÜL dedi ki...

merhaba senemcim
sevdiklerinle beraber mutlu ve huzurlu bir bayram geçirmeni diliyorum canım sevgiler....

www.guldencehobi.blogcu.com/ dedi ki...

MUTLU HUZURLU GÜZEL BAYRAMLAR CANIM:)))
Küskünlerin baristigi,
sevenlerin bir araya geldigi,
rahmet ve sefkat dolu günlerin en degerlilerinden olan
Kurban Bayraminiz kutlu olsun.

sevdamavisi dedi ki...

Senemciğim,
mutlu bir bayram geçirmen dileğiyle...

Tijen dedi ki...

Çok teşekkürler Senem,
Her şey gönlünce olsun!

Selma dedi ki...

Sevgili Senem ablacim seninde bayramin kutlu olsun umarim bir oncekinen daha neseli guzel mutlu bir bayram geciriyorsundur..saglicakla kal optmmm

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Canımcım sanada hayırlı bayramlar...

yemekvebiz dedi ki...

Mutlu bayramlar diliyorum.
Saglıkla gecsin insallah.
Sevgilerimle,
Figen Karavaş

hatice dedi ki...

Senem'ciğim, bayram berekettir, umuttur, özlemdir, bayramın kutlu olsun..sevgiler..

Meleğin Dünyası dedi ki...

Ziyaretiniz için teşekkür ederim.Size de hayırlı bayramlar dilerim.Sevgiler

NİRVANA dedi ki...

mutlu ve huzurlu bayramlar dilerim canım...külah milföylerde harika görünüyor...

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

Canim Kurban bayramini Kutlar . Sevdiklerinle beraber nice mutlu bayramlar gecirmeni herseyin gonlunce olmasini dilerim.
Kucak dolusu sevgiler

sunrise dedi ki...

Mutlu Bayramlar ve sagliklar dilerim ben de size (Iade-i ziyarete gelmistim)...
Sevgiler

Tuğba dedi ki...

Ziyaretinize çok memnun oldum.Sizlerind ebayramı kutlu olsun.

Sevgiler

ceyt dedi ki...

bayramın kutlu olsun canım.
sevgiler

YELDA AKSU dedi ki...

iyi bayramlar:)

semra mutfakta dedi ki...

sizin de bayramınız mübarek olsun.sağlıkla ve huzurla kalın.

Safran dedi ki...

Mutlu bayramlar, daha nicelerine sağlıkla, mutlulukla....

Meltem :-) dedi ki...

ziyaretiniz için teşekkürler, bu bahane ile sık sık takipte olacağım. İyi bayramlar dilerim tüm sevdiklerinizle

Zehra dedi ki...

Merhaba senemcigim...

Ziyaretiun icin tesekkür ediyorum ve bende bayramini kutluyorum...

Sevgilerimle..

Zehra

hobimakinası dedi ki...

selam arkadaşım hayırlı bayramlar dilerim

ebrulitatlar dedi ki...

Senem'cim hayırlı ve sağlıklı br bayram geçirmeni dilerim. Sevgiler..

diyalogyemekleri dedi ki...

cnm.hayırlı bayramlar.sana ve ailene mutluluklr.

camay dedi ki...

Bayraminiz mubarek olsun ..

SERAP dedi ki...

Bayram mesajin icin tesekkürler.Bende sizin bayramini kutluyor nice nice mutlu bayramlar diliyorum.
Bu arada sayfandaki kabuskayi görünce gecenlerde aldigim lahanayi unuttugumu hatirladim.Hemen söööyle bir acili kabuska pisirmeli!! Berlin'den sevgiler.

Limonlu Kek dedi ki...

Ziyaretiniz için teşekkür etmek istedim. Hayırlı ve güzel bayramlar diliyorum. Sevgiler....

Müge dedi ki...

Bayramını tüm içtenliğimle kutlar, ailenle birlikte nice mutlu bayramlar geçirmeni dilerim. Sevgiler...

Özlem dedi ki...

Bayramızı en içten dileklerimle kutlarım,

Sevgilerimle,

umran dedi ki...

Bende senin bayramini kutluyorum ve kocaman sevgilerimi gonderiyorum Amerika'dan.

Muhteremle Afiyetle dedi ki...

Sevgili Senem,
Kurban bayramını en içten dileklerimle kutlar,sağlıklı ve huzurlu bir bayram geçirmeni dilerim.
Hayırlı bayramlar.

Zehra dedi ki...

Dostluğu, sevgiyi ve geleceği... Aşımızı, ekmeğimizi, soframızı... Hüznümüzü, acımızı, yalnızlığımızı paylaştığımız; birlik ve beraberliğimizi, kardeşlik ve dostluğumuzu en sıcak şekilde hissedeceğimiz mübarek Kurban Bayramınızı tebrik eder, mutluluklar dilerim.

Yaren dedi ki...

Merhabalar,kurban bayramini yürekten kutlar ve daha nice mutlu bayramlari sevdiklerinle karsilamani dilerim canim.

Yaren dedi ki...

Merhabalar,kurban bayramini yürekten kutlar ve daha nice mutlu bayramlari sevdiklerinle karsilamani dilerim canim.

ebruakin dedi ki...

Selamlar,
Sevdiklerinle birlikte, sağlıklı ve mutlu bir bayram dilerim.
Sevgiler...

ç e r k e z k ı z ı dedi ki...

MUTLU VE HUZURLU BİR BAYRAM GEÇİRMEN DİLEKLERİMLE...
ZİYARET İÇİN TEŞEKKÜRLER.

ab-ı hayat dedi ki...

Güzelliklerle dolu bir bayram geçirmiş olman dileğiyle....


sevgiyle kal....

DENİZSEFASI dedi ki...

nice mutlu bayramlara

Tuğba dedi ki...

iyi bayramlar....

Hatice dedi ki...

sevdiklerinle birlikte güzel bir bayram geçirmişsindir umarım...
sevgiler...

Mutfak Havlusu dedi ki...

öncelikle ne alaka diyeceğiniz birşey diyeceğim kusuruma bakmayın:)
geçenlerde profilinizde resminizi görünce sizi birine benzettim ve fotoğrafınızı beğendim bir türlü diyemedim,şimdi blogunuza girince aklıma geldi gene profilden girince:)
hem bennu geredeye benziyorsunuz bu resimde(fotoğraf sanatçısı)hemde fotojenik bir yüz, az biraz fotoğrafla ilgiliyim kendimce bir yorum umarım rahatsız etmemişimdir,
mailiniz olmayınca burdan yazabildim:)
Hoşça kalın.

Tabakta Lezzetler... dedi ki...

Sana ve ailene 2008 yılı uğur, sağlık, huzur ve mutluluk getirsin. Mutlu yıllar dilerim.
Sevgiler…

kitchensweetkitchen dedi ki...

Geçmiş bayramınızı kutluyorum.Umarım güzel geçmiştir.
Hoçakalın..

pervin dedi ki...

Tüm sevdiklerinizle birlikte mutlu yıllar...