12 Aralık 2007 Çarşamba

HASTAYIZ!!!

Arkadaslar sizlerden bir kac gün ayri kalmak zorunda kaldim maalesef.Bir haftadan beri hastaliklarla ugrasiyoruz.Ilkönce büyük oglum Serhan sali gecesi hastalandi,ardindan cuma günü diger oglum Berkin,ayni gece ben ve en sonunda esim.Dün doktora gittim ve muayene sonucu,grip virüsünden hastalik kapmis oldugumuz anlasildi.Bende zaten ilkönce ates ve titreme halinde basladi sonra vücut agrisi,nezle ve öksürük olarak devam etti.Bu hastaligin tek iyi tarafi bas agrisinin asiri olmamasi.Öksürük bende ve cocuklarda siddetli olarak devam etmekte.Ne ilac,ne balli süt hic iyi gelmiyor,eger sizlerin bir tavsiyesi olursa öksürük icin, memnun olurum.Insallah bir iki gün icinde tekrar araniza dönücem.

9 yorum:

SevgiSeli40 dedi ki...

iyi aksamlar canim ailece hasta olmusunuz gecmis olsun canim kisinda bu hastaliklar insana birtürlü rahat vermiyor herkeze tekrar gecmis olun canim

sevimin sayfasi dedi ki...

gecmis olsun canim
kis aylarinda bu hastalik hic eksik olmas zaten
biz fazla ilac icmeyiz bol bol cay limonlu
yalan yok 5-6 litre iceriz bir günde
zaten grip 3 gün geliyor
3 gün kaliyor
ve 3 güne gidiyor
tekrar gecmis olsun

nino dedi ki...

cok gecmis olsun canim :(

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

çok geçmiş olsun canım bende aynıyım valla iki hafta oldu halaa düzelemedim...
hepinize geçmiş olsun tekrar sevgiler

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

canım çok geçmiş olsun salgın bizim çocuklarda hep hasta okuldan getiriyorlar dikkat edin kendinize sevgiler canım

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Merhabalar tesadüf eseri girdim sitenize, öncelikle çok geçmiş olsun...Yapacağınızı umarak, size öksürükle ilgili bir öneride bulunmak istiyorum.Ben o kadar çok öksürüyordum ki, afedersiniz artık boğazım tahriş oldu, kan geliyordu boğazımdan.Bir arkadaşımız tavsiyesi üzerine şunu uyguladım;Katı tahin helvayı alıyorsunuz, dilimleyerek gazetenin üzerine yayıyorsunuz,helva eriyip yağ kıvamına gelene kadar, artık hiçbirimiz soba kullanmadığımız için, ister kombide, ister fırında eritebilirsiniz.Sonra onu sıcaklığına dayanacağınız kadar, göğsünüzün üzerine koyup, üzerine de havlu koyarak sabaha kadar o şekilde uyuyorsunuz.Sabah da yağından kurtulmak için sıcak bir duş tavsiye ediyorum.Belki size çok saçma gelebilir ama ben sadece denemezini tavsiye ederim.Pişman olmayacaksınız.Eğer anlatıklarım mantıksız gelirse tahin helvanın içinde susam yağı olduğunu hatırlatmak, ve googlede susam yağının ne işe yaradığını araştırmanızı tavsiye ederim.Çünkü Reklam Koordinatörümüze tavsiye etmiştim, kendisi enine boyuna araştırdı ve sonra bana sonsuz teşekkürlerini sundu...Geçmiş olsun dileklerimi tekrar sunar, çabuk iyileşmenizi dilerim...

M.AKIN dedi ki...

Allah acil şifalar versin balın içine zencefil koyulup kaşıkla yendiğinde buğazları temizleyip öksürü geçirdiğini duymuştum oğlumda geçen öksürüyordu sütün içine bal ve bıldırcın yumurtası kırdım 2 günde taş gibi oldu tekrar geçmiş olsun

ceyt dedi ki...

geçmiş olsun canım.bizde aynıyız.benim kızlar grip oldular.tabi okuldan alıyorlar.doğruca bebişe geçiriyorlar.okullar açıldığından beri bu kaçıncı saymadım artık.iki gündürde bende başladı.tekrar geçmiş olsun.Allah şifa versin canım.kendine iyi bak.
öptüm

inci dedi ki...

canım benim hepinize çok geçmişler olsun.....bu ara ortalıkta çok var....görüşemezsek diye,şimdiden bayramınızı kutluyorum...sevgiler.......