20 Kasım 2007 Salı

PEYNIRLI CAY POGACASI

Bu tarifi sevgili arkadasim inci de görüp yapmistim.Cok kolay ve bir o kadarda lezzetli bir pogaca.Öneriyorum:Malzemeler:


1 yumurta (aki icine,sarisi üzerine)
1 su bardagi siviyag
1 su bardagi
yogurt
1 paket kabartma tozu
1 cay kasigi tuz
aldigi kadar un
Ic malzemesi:Beyaz peynir ve maydanoz.

Yapilisi:

Tüm malzemelerden sert olmayan bir hamur yapilir.Maydanoz ve ufalanmis peynir karistirilir.Hamurdan parcalar koparilarak icten konulup pogaca sekli verildikten sonra,yaglanmis tepsiye dizilir.Üzerine yumurta sarisi sürüldükten sonra 180 dereceli firinda kizarincaya kadar pisirilir.

AFIYET OLSUN!

Arkadasimin tarifini görmek istiyorsaniz asagiya tiklayabilirsiniz.

http://www.inciceylan.blogspot.com/

15 yorum:

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

çaymı aldım manşette gezinirken seni gördüm poğaçandan almaya geldim...:)) ellerine sağlık canikom çok güzel olmuşlar..sevgilerimle

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerinize saglik, hersey cok lezizi ve cok guzel guzel.
Sevgilerimi gonderiyorum.

Ata sofrası dedi ki...

canım ellerine sağlık.bende az önce poğaça yayınladım.ama seninkinde kabartma tozu yada karbonat yok.özelliği bu mu.çok yumuşak görünüyor çünkü.sevgiler.naşide

YESIMLI TARIFLER dedi ki...

ohhh ne güzel kızarmışlar
ellerine sağlık

ceyt dedi ki...

ellerine sağlık canım.poğaçalarında pek bi lezzetli görünüyor.evde olan malzemelerle, kolaylıkla yapılabilecek bir tarif.
sevgiler

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

poğaçalar harika çayımın yanına aldım bir tane ellerine sağlık canım sevgiler:)

nurcan dedi ki...

SLM
CANIM ELLERINE SAGLIK
POGACALAR HARIKA GORUNUYOR

www.yenitadlar.blogcu.com

Lezzet Gemisi dedi ki...

CANIM GÜNAYDIN. POĞAÇALARIN NEFİS OLMUŞ. ELLERİN DERT GÖRMESİN. AFİYETLE YİYİN.

SOĞAN AŞI BENİM DE ÇOCUKLUĞUMDAN HATIRLADIĞIM BİR LEZZET. TRAKYA YEMEĞİ OLDUĞU DOĞRU. YANLIŞ HATIRLAMIYORSAM, KIRKLARELİYE AİT. SENİN DE TRAKYALI OLMANA ÇOK MEMNUN OLDUM CANIM. GÖRÜŞMEK ÜZERE, SEVGİLER.

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Senemcim, umarım karlar daha erimemiştir. O sıcacık poğaçalarla güzel bir çayla pencere önünde oturmaya yağan karları seyretmeye bayılırım. Bizim yerimize de bu keyfi tadın. İnşallah bu sene buralara da öyle kar yağar.
Ellerine sağlık.
Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

herşeyi anladımda şu sondaki bir paket yumurtaya anlam veremedim

Sevil Altunel dedi ki...

slm canım arkadaşım
poğaçalar puf puf yumuşacık olmuşlar ellerin dert görmesin sevgiler..

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

İncimin tarifleri güzel olur.Ama seninkilerinde görüntüsüne bayıldım ah olsada yesek ellerine sağlık arkadaşım.Sobeni cevapladım beklerim arkadaşım öpt...

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

selam nerdeyse sabah olacak şu an acıkınca daha bir güzel görünüyor poğaçalar nefis olmuşlar canım ellerinize sağlık

nino dedi ki...

ellerine saglik canim

guldencehobi dedi ki...

gercekten süper güzel olmus,eline saglik canimcim,kolayliklar dilerim.