29 Kasım 2007 Perşembe

KURU PASTA (Mmmmmmh,harikaaa)

Bu kuru pastalari sevgili arkadasim http://www.murelce.blogcu.com/ in sayfasinda görüp denedim ve cok begendim.Adindan da anlasilacagi gibi tatlari pastanedeki kuru pastalar gibi,hatta cok cok daha güzeller.Deneyin,pisman olmayacaksiniz!!!Bu güzel tarifi icin arkadasima cok tesekkür ediyorum.



MALZEMELER:

1 paket margarin

1 yumurta(aki icine,sarisi üzerine

2-3 kasik yogurt

1 cay bardagi siviyag

1 silme seker kasigi tuz

1 paket kabartma tozu

aldigi kadar un

YAPILSI:

Bütün malzemeler karistirilip cok sert olmayan bir hamur elde edilir.Istenen sekil verildikten sonra 180 dereceli firinda hafif kizarincaya kadar pisirilir.

25 yorum:

ceyt dedi ki...

ellerine sağlık canım nefisler.bende arada yapıyorum gerçekten çok lezzetli oluyor.uzun sürede bayatlamıyor.
sevgiler

Aynur dedi ki...

Evet valla harika gozukuyor.Bu pastanin kilosu 10 euro:) Kermes yapip satisa sunsak karliyiz :) Ellerinize saglikkk


www.aynurdantarifler.blogspot.com

kizilciksurubu dedi ki...

Ceyt cok tesekkür ediyorum.Evet cok üzün süre bayatlamiyorlar ve daha da lezzetlesiyorlar.

Aynur'cum,tesekkür ederim,cok iyi fikir,kermes icin yapip satmak.Kolay gelsin.

ikizlerinannesi dedi ki...

canimcim
ugrayamadim kac gündür biraz rahatsiz dim sadece tariflerimi yayinliyordum
kusura bakma ama iyim yeniden buralardayim kuru pastalarin harika olmus ellerine saglik bak okulda noel etkinligi olacak onun icin iyi bir fikir olabilir sevgiler öptüm

SevgiSeli40 dedi ki...

canim iyi aksamlar senin kurabiyeler nefis olmus bu kurabiyeyi bende yapmistim tadi kitir kitir insanin yedikce yiyesi geliyor eline saglik ,selamlar

MUTFAKISTAN dedi ki...

evde yapılan cesıtler bence daha guzel oluyor ellerıne saglık nefısss

yemegim dedi ki...

Iyi aksamlar kurabiyeler nefis olmus ellerinize saglik degisik sekillerde vermissiniz harika hem göze hem damaga hitap ediyor,sevgiler...

Dilekk dedi ki...

ziyaretiniz için teşekkür ederim, sizinde kuru pastalarınız süper görünüyor eminim tadıda okadar güzeldir

disal dedi ki...

merhabalar....canım....

eşimin en sevdiği kurabiyeler...görmesin....

başımın etini yer...

ellerine sağlık....

sofraozlemi dedi ki...

oh ne güzel bundan sonra pastaneden kurabiye almak yok..ellerine sağlık cnm..çok güzeller...sevgilerimle..

sofraozlemi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
sofraozlemi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
meleginmarifetleri dedi ki...

harika olmuş ellerine sağlık canım afiyet olsun hoşçakal

Kevser dedi ki...

Canim, kurabiyelerin gercekten harika olmuslar, ben ayni Türkiye'de pastanelerde satilanlara benzettim, ellerine saglik.

Selam ve sevgilerimle..

www.zeytintanesi.com dedi ki...

Günaydın,
Çay kurabiyelerini çok severim. Hem tarifini hem de kurabiyelerden alıyorum. Ellerine sağlık.

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

canım kurabiyelerin çok güzel olmuşlar...ellerine sağlık..sevgilerimle

yaren dedi ki...

Ellerine saglik cok lezzetli görünüyor,el yapimi daha lezzetli oluyor.

Selma dedi ki...

Ellerine saglik Senem ablacim senin dediyin gibi nefisss gorunuyorlar...guzel bir haftasonu gecirmendileyiyle sevgiler ;))

kitchensweetkitchen dedi ki...

Elinize sağlık.Bence evde yapılan en basit pasta bile pastanedekinden iyidir.

akasyakokusu dedi ki...

Merhaba arkadaşlar...Biliyorsunuz Kasım ayında sevgili Sibel için yelekler ördük örmediysekte elimizde olanları verdik...Katılan arkadaşlar çok çok saolsun..Sibel'in teklifiyle 2.ci örgülerimiz ev sahipliğini ben yapacağım..Bu ayki konumuzda ŞAL olacak..İstediğiniz biçimde modelde ister yarım ay,ister dikdörtgen isterde üçgen şeklide örebilirsiniz..Yılbaşına kadar süremiz var...Katılmak isteyen arkadaşlarımız hemen sayfamdaki banneri ekleyek hemen başlayabilirler..Çok çok teşekkür ederim şimdiden saolun varolun..

Anneminkiziyim dedi ki...

Merhaba ellrinize saglik canim, harika olmus kuru pastalariniz, kimbilir tadlarida ne güzeldir, afiyetler olsun, sevgiler...

www.guldencehobi.blogcu.com/ dedi ki...

DAVET!!!

PORSELEN DEMLIK ÇAY TARIFLERI ETKINLIGI 6

http://nasibim.blogcu.com tarafindan hazirlanmistir

Aksamüstü sohbetine gelen dostlara,
Hanimlarla yapilan günlere,
Bes çayina gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler
___________________________________________________
SEVGILI ARKADASLARIM;
03.12.2007-10.12.2007 Tarihleri arasinda

PORSELEN DEMLIK CAY SAATLERI ETKINLIGINE EV SAHIBELIGINI
www.guldencehobi.blogcu.com/ BEN YAPACAGIM.

SIZ SEVGILI ARKADASLARIMI,
KATILMAK ISTEYEN HERKESI ETKINLIGIMIZE KATILMAYA DAVET EDIYORUM!!!
HEP BIRLIKTE COK GÜZEL TARIFLER KAZANDIRMIS OLACAGIZ ETKINLIGIMIZE INSALLAH.

TARIFLERINIZI HAZIRLAYARAK,TARIFINIZE"PORSELEN DEMLIK CAY SAATLARI ETKINLIGI 6"
BASLIGINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAYINLAYIN.
TARIFINIZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA DUYURU BIRAKIN.
BEN SIZE GERI DÖNÜP TARIFINIZI KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAGIM.

SIMDIDEN KATILIMCI ARKADASLARIMA COK TESEKÜRLER EDIYORUM:)))
DESTEKLERINIZI BEKLIYORUM!!!

banu gökşin dedi ki...

ellerıne saglık canım nefıs olmus. cok severım kurupastaları. ah su kılolar olmasa. sevgıler..

banu gökşin dedi ki...

ellerıne saglık canım nefıs olmus. cok severım kurupastaları. ah su kılolar olmasa. sevgıler..

nino dedi ki...

neguzeller ellerine sglik canim