1 Kasım 2007 Perşembe

KASARLI TAVUK SOTE

Sofra dergisinde görüp denedigim lezzetli bir yemek.

Malzemeler:
2 adet tavuk gögsü
2 yemek kasigi cicek yagi
1 adet kuru sogan
2 dis sarmisak(ben kullanmadim)
2 adet sivribiber
2 adet domates
1 cay kasigi kekik
1 cay kasigi pulbiber
1 cay kasigi karabiber
2 corba kasigi rendelenmis kasar peyniri
tuz
Yapilisi:
Bir tavaya yagi alip eritin.Tavok etini kusbasi dograyip tavaya ekleyin.Birkac dakika kavurun.Yemeklik dogradiginiz sogani,sarmisagi ve kücük dogranmis biberi de tencereye alin.Üzerine küp biciminde dogranmis domatesi ekleyin ve karistirarak kavurun.ismesine yakin üzerine 1 cay kasigi kekik,pulbiberi,karabiber ve tuzu koyun.Tencereyi ocaktan alin.Üzerine 2 corba kasigi rendelenmis kasar peyniri serpin.tencerenin kapagini kapatin.Kasarlar yemegin sicakligiyla eriyince servis yapin.
AFIYET OLSUN!

15 yorum:

meleginmarifetleri dedi ki...

senamcim çok güzel olmuş hemde çok kolay çabucacık yaılan lezzetli bir yemek dimi ellerine sağlık hoşçakal

Selma dedi ki...

Merhaba Senem ablacim ellerine saglik kasarli tavuk sotenin tadi eminim nefistir..sana siteme ziyaretin ve o guzel yorumun icin tesekkur ederim bu sayede senin mutgafini kesfettim ve artik kizilciksurubuna arada sirada ugrayip yemeklerin tadina bakma sansina sahib oldum.tabi bende seni benim mutfagima herzaman beklerim ;).hep boyle guzel paylasimlarda gorusmek dileyiyle sana guzel bir haftasonu diliyorum sevgiler..

ceyt dedi ki...

benimde sıkça yaptığım bir yemek.
ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor.
sevgilerimle

kizilciksurubu dedi ki...

Melek,Selma ve Ceyt,hepinize güzel yorumlariniz icin cok tesekkür ediyorum.Tekrar beklerim.

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

tavuğun herşeyini severim ellerine sağlık canım çok lezzetli ve sağlıklı bir yemek olmuş sevgiler hayırlı cumalar

baharhabercisiyim dedi ki...

Hayirli cumalar ve akabinde güzel bir haftasonu tatili diliyorum,selamlarimla.

Blogspotun hayirli olsun, yemek harika ellerine saglik.

fidaneli dedi ki...

senem cım, bız tavuk pek severız.. ellerıne sağlık.. off kasarlarda uzarmı uzar yerken:))

fıdan

SEVİL ALTUNEL dedi ki...

slm canım sana link vermeyi anlatayım bu blog ve blogspot içinde aynı:
tıklayın yazdığında üstünden fareyle bu kelimeyi tarıyosun ve yazı eklediğin panelin üst kısmında dünya resmi var ona tıklayıp adresi tam giriyorsun ve tamam diyorsun.oldumu ? yine olmazsa bana sorabilirsin.sevgiler..

nino dedi ki...

canim ellerine saglik

ozleminmutfagi dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerine sağlık canım..

özlem

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

cok nefis gorunuyor canim ellerine saglik.kasarlida olunca tadina doyum olmazz.
kucakk dolusu sevgilerr biraktim.

meleginmarifetleri dedi ki...

senem iyi pazarlar dilerim canım hoşçakal

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

mmm kaşarlı tavuk soten nefis görünüyor Senemcim ellerine sağlık sevgiler

çerkezkızı dedi ki...

sevgili kızılcıksurubu

bir arkadaşım kızılcık tarhanası yedin mi diye sorduğunda hayır dedim ama aklıma ilk sen geldin. bu konuda bir bilgin var mı acaba :)

YELDA AKSU dedi ki...

ellerine saglik, cok lezzetli gorunuyor...