23 Kasım 2007 Cuma

COK ÜZGÜNÜM

Arkadasimizin aci haberini daha yeni aldim.Blogcu kanali dolasirken Güldenalkan arkadasimizin yazisini ilk okudugumda saka yapiyor sandim.Esrayi kaybettigimizi yaziyordu bir de altta onun yazdigi yorum var.Tabi ben ilk basta saka zannettim.Yorumun tarihini gördügümde Esra'nin GüldenAlkan'a yazdigi ilk yorum oldugunu belirtince gercek oldugunu o zaman anladim.O an sok oldum. Cok üzgünüm.Elim ayagim su an titriyor.Söyleyecek kelime bulamiyorum,daha cok gencti ve dünyanin en kutsal mesleklerinden birini yapiyordu.Arkadasimiza Allahtan rahmet diliyorum.Allah nur icinde yatirsin.

6 yorum:

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

çok üzgünüm sözler kifayetsiz kalıyo artık ner içinde yatsın güzel kalpli Esra:(

PASTAlila dedi ki...

ah be canım. iade-i ziyarete geldim fon müziğin beni dağıttı allak bullak etti :(
ne diyim ben şimdi.
Allah rahmet eylesin.

teşekkürler. Sağlıklı güzel günlerde bulusmak yazışmak dileği ile.

thesuuur dedi ki...

Hepimiz büyük bir saskinlik yasiyoruz.Allahtan rahmet,sevdiklerine ve ailesine bassagligi diliyorum...

Canim,bundan böyle bu adresini kullanacagim,beni burda linklerine alirsan sevinirim.Sevgiyle kal..

www.yenitadlar.blogcu.com dedi ki...

MERHABA SEVGILI ARKADASLAR BU HAFTAKI ,,PORSELEN DEMLIK CAY SAATI 6,,ETKINLIGIN EV SAHIBINI BEN YAPICAM www.yenitadlar.blogcu.com

BENI YALNIZ BIRAKMIYACAGINIZI UMAR GUZEL TARIFLERINIZI BENIM ICIN YAYINLARSINIZ

KATILMAK ISTEGEN ARKADASLAR LUTVEN BANA YORUM BIRAKSIN BEN SIZE HEMEN GERI DONERIM

SIMDIDEN COK TESEKKUR EDER HEPINIZE KOLAY GELSIN DIYORUM

SEVGILER:NURCAN

Anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar, canim ne diyecegimi bilmiyorum, Allahtan rahmet ve sevdiklerine bas sagligi dilerim, selamlar...

Lezzet Gemisi dedi ki...

İYİ HAFTALAR, BEREKETLİ SOFRALAR DİLERİM CANIM. ARAMIZDAN AYRILAN BLOGCU ARKADAŞIMIZA ALLAHTAN RAHMET, SEVENLERİNE VE AİLESİNE SABIRLAR DİLİYORUM.