22 Ekim 2007 Pazartesi





YÜCE ALLAH'TAN SEHITLERIMIZE RAHMET,AILELERINE SABIRLAR DILIYORUM!




10 yorum:

nino dedi ki...

yuregimiz yangin yeri birdaha yasanmamasi duasiyla

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

Bu ülkenin evlatlarını kahpece katleden terör örgütünü lanetliyor ,şehitlerimize Allahtan rahmet ,başta aileleri olmak üzere tüm ulusumuza başsağlığı,yaralı askerlerimize de acil şifalar diliyorum

Şanlı Askerim;

Kanın yerde kalmadı, kalmaz!

Türk'ün döktüğü her gözyaşı acılarla bilenen kinimize kin ekliyor. Türk analarının döktüğü her gözyaşı yüreğimize akan alev..

Vatan için kan, vatan için can, vatan için mal, vatan için ne gerekiyorsa hepsini fedaya hazır bir ruhla; mücadeleye yeni başlamış gibi aynı hız, azim ve kararlılıkla düşmanların üzerine demir bir yumruk gibi, yıldırım gibi inmeye hazırız.

Hainlerle hesaplaşma gününe kadar acımız son bulmayacaktır.

“Ürkekliğe yer yok yüreğimizde... Korkuya elveda… Bin canım olsa, bin kez veririm yoluna… Vatan sana canım feda…”
Her Türk asker doğar!

Anneminkiziyim dedi ki...

Terörü lanetliyoruz, daha canlar yanmasin, bitsin artik bu izdirap,bitsin bu dehset....sevgiler...

Baharcicegi dedi ki...

Ates düstügü yeri yakar ama son olaylar hepimizi yakiyor,bugün haberleri seyrederken sehitlerimizin alilelerini kendimi tutamadim cocuklarin gözü önünde hickiriklara boguldum,dayanilacak gibi degil.allahtan sehitlerimize rahmet ailelerine sabirlar diliyorum.

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Terörü lanetliyor askerlere rahmet ailelere baş sağlığı diliyorum....

ikizlerinannesi dedi ki...

tüm kalbimle sehitlerimize allahtan rahmet ailelerine sonsuz sabir diliyorum türk milletinin basi sagolsun

yesildomates dedi ki...

acımız çok büyük ..bir daha yaşanmaması dileğiyle...allahtan rahmet diliyorum....

meleginmarifetleri dedi ki...

canım duana bütün kalbimle katılıyorum hoşçakal

banu gökşin dedi ki...

Allah birdaha yasatmasın.
Türkiyede rahat yasayıp her hakkı kullanan ve hayinlik eden kisilere ve pkk yı Allaha havale ediyorum...

Esma dedi ki...

Rabbim o anne babalara eslere, yetim kalan yavrulara sabirlar versin, cok zor. Allah bu katillerin hakkindan gelsin insallah, senelerdir kac bin gencecik askerimizi topraga verdik, kurtulamadik su terorden.