7 Ekim 2007 Pazar

SOBE-IFTAR MENÜM

Sevgili arkadaslarim, http://serapsingin.blogcu.com ve http://keskinlininmutfagi.blogcu.com beni iftar menüm konusunda sobelemisler.Ben menümdeki yiyeceklerin hepsini birlikte resimledim.Menüm;

-ezogelin corbasi, tarif http://beyhan.ile.biz sitesinden
-izmir köfte
-kiymali lahana sarmasi
-salatalik tursusu
-patates kizartmasi
-ramazan pidesi
-arkadasim atiye'nin getirdigi tatli,birgün ben de yapip tarifini yayinlarim.

Ramazan pidesini http://borulceden.blogspot.com sitesinden görüp yaptim.Ikinci sefer yaptigim bir tarif,ilkini gecen hafta denemis ve cok begenmistim.Gercekten cok sahane, hazir pidelerin lezzetini hicte aratmayacak tatta.Tavsiye ederim.Sekli biraz yamuk yumuk oldu ama lezzet harikaydi.
Ben de eger bu konuda daha sobelenmeyen arkadaslarim varsa onlari sobelemek isterim.

12 yorum:

serap dedi ki...

slm canım:)
sende blogspota geçenler kervanına katılmışsın hayırlı olsun bu blogcu herkesi bıktırdı valla bende düşünmüyor değilim sevgiler canım
serapsingin.blogcu.com

kizilciksurubu dedi ki...

Bloguma ilk yorum senden geldi.Bunun icin tesekkür ediyorum.Evet gercekten blogcu biktirdi.Ikisini birlikte yürütmeyi düsünüyorum,blogcudaki siteme de kiyamiyorum dogrusu.Sevgiler canim.

MUTFAKISTAN dedi ki...

Hosgeldin canim daha rahat edeceksinburada.Menu cok guzel eline saglik mis gibi olmus
Kadir gecen hayirli dualarin kabul olsun

Adsız dedi ki...

merhaba,Bin damla serilsin yüreğine, bin mutluluk dolsun gönlüne, bütün hayallerin gerçek olsun, duaların Kabul olsun bu gece. Kadir gecen mübarek olsun..hdidem. yeni bloğun hayırlı olsun canım

ruzun dedi ki...

Bin aydan daha hayırlı olan Kadir Gecesinde, kainatın yaratıcısı ve alemlerin Rabbi bağışlayıcı ve acıyıcı yüce Allah tüm dualarınızı kabul etsin.

karaates dedi ki...

yeni siten hayırlı olsun,kadir gecen mübarek olsun,Rabbim dualarımızı makbûl, orucumuzu kabul, ibadetimizi daim etsin..
hatice

kizilciksurubu dedi ki...

Filiz abla,hdidem,ruzun,karaates,hepinize yorumlariniz icin cok tesekkür ediyorum.Ben de sizlerin kandilini kutluyorum.

bocuruk dedi ki...

Kadir gecen mubarek olsun. Blogspot'a da hoşgeldin:))

inci dedi ki...

canım yeni yerin hayırlı olsun:) aramıza hoşgeldin arkadaşım.....benim burdaki bloğumun adı
www.inciceylan.blogspot.com
beklerim:)

SevgiSeli40 dedi ki...

canim merhaba senin yeni blogunda hayirli olsun cok güzel olmus,ben daha tam beceremedim ama yavas yavas olacak iftar menünde süper olmus afiyet olsun ,görüsmek üzere

Beyhan dedi ki...

Merhaba,
Tesadüfen sayfanıza girdim ve iftar menünüzdeki çorbayı benden aldığınızı görünce çok şaşırdım.Afiyet şeker olsun.İnşallah beğenmişsinizdir.
Sizi ziyaretlerime devam edeceğim.
Sevgilerimle...

Ayşegül dedi ki...

kendimi gördüm sanki:)))
merhaba burdan siteme tıklandığını gördüm ve geldim.. pideiy yapmış ve beğenmiş olmana çok sevindim.. afiyet olsun.. ellerine sağlık.
sucuklu spagetti çok güzel görünüyor nefis olmuştur eminim..
tekrar görüşmek üzere..