7 Ekim 2007 Pazar

KIYMALI TAZE FASULYE (DÜDÜKLÜ TENCEREDE)




MALZEMELER:

Yarim kilo taze fasulye
150 gr kiyma
2 corba kasigi siviyag
1 adet orta boy kurusogan
1 adet domates
3 adet orta boy patates
1 yemek kasigi domates salcasi
1 su bardagi su
tuz

YAPILISI:

fasulyeleri ayiklayip ikiye böldükten sonra yikayin.Sogani dograyin.Tencerenin icinde yagi hafif kizdirdiktan sonra soganlari katip hafif pembelesinceye kadar kavurun.Kiymayi ekleyin,biraz kavurun.Ssalcayi da katip bir iki dakika kavurduktan sonra rendelenmis veya kabugu soyulup dogranmis domatesi ekleyin ve beraber bir kac dakika pisirin.Fasulyeleri ekleyin bunlari da 5-6 dakika kadar kavurun.Bir taraftan bir su bardagi suyu isitin,tencereye ilave edin.Tuz katip düdüklü tencerenin kapagini kapattiktan sonra pisirin.(Ben ilk basta yüksek isida düdügü ötene kadar kaynattiktan sonra ocagi en düsük ayara getirip 10 dakika kadar pisiriyorum)
Fasulyeler kaynadiktan ve tencerenin basinci düstükten sonra Soyulup dogranmis patatesleri katin ve tekrar 2-3 dakika pisirin.

AFIYET OLSUN!

8 yorum:

hatice dedi ki...

Annemde böyle yapardı ne güzel olurdu elinize sağlık bende kıymalısını hiç yapmamıştım sayenizde denemiş oluyum

Adsız dedi ki...

bu tarif yanlış!! bu kadar malzemeye 1 bardak su mu?! ben yaptm vee sayenizde yandııı!!!

Adsız dedi ki...

bi takım seçenekler koymuşsunuz(!):D bende denicem beğendim fln die bi de

hiç beğenmedim çok pişmanım bu tariften
die bi seçenek koysaydnz keske..

Adsız dedi ki...

hiç beğenmedimmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

berbattttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AYRICA SİZİN GİBİ Bİ SİTEDENDE HİÇÇ BEKLEMEZDİM! ÇOK ŞAŞIRDIM AÇIKÇASI!!!

kizilciksurubu dedi ki...

Adsiz hanim veya bey efendi, güzel yorumlariniz icin cok tesekkür ediyrum. Sevgiler.

ayşen dedi ki...

merhaba,
bu yemek düdüklüde 1 bardak su ile gayet güzel pişti. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

bu tarif gayet güzel oluyor becerıksızlıllerınden konusuyorlar