19 Mart 2008 Çarşamba

KANDIL SIMIDI

Tarif, http://pastacikiz.blogcu.com/ sitesinden sevgili Özlem'e ait ve cok güzel oluyorlar.Pastanelerdekilerden bile daha lezzetliler.Sitede gördügümden beri severek yapiyorum.Daha denemeyen varsa eger ilk firsatta denemenizi öneriyorum.Tarif söyle:

Malzemeler:

125 gr oda sicakliginda margarin
1 cay bardagi siviyag
3 yemek kasigi yogurt
1 adet yumurta
1 paket kabartma tozu
1 tatli kasigi tuz
1 tatli kasigi mahlep
4 yemek kasigi sirke
1 tatli kasigi tozseker
3 su bardagi un
üzeri icin,1 adet yumurta,susam ve cörekotu

Yapilisi:

Bir yogurma kabinda,margarin,siviyag,yogurt,1 yumurta ve un haric diger ic malzemelerin hepsini koyup karistirin.Unu da yavas yavas katip kulak memesi yumusakliginda bir hamur yogurun.Hamur toplaninca alip tezgahta özlesene kadar yogurmaya devam edin.Hamur özlesince parca koparip rulo yaparak simit sekli verin.Ilkönce yumurtaya sonra susama bulayin.(ben cörekotlu olanlari yumurta sarisina,susamli olanlari da yumurtanin akina buladim) Yaglanmis veya kagit serilmis firin tepsisine dizip 180 dereceli önceden isitilmis firinda üzerleri hafif kizarana kadar pisirin.

Tarifin linki ise asagida:
http://www.pastacikiz.com/dosyalar/haber_oku.asp?haber=93


14 yorum:

Feyza Fidan dedi ki...

Ellerine sağlık canım benim, kocaman öptüm seni...

disal dedi ki...

güzel olduğu her halinden belli...ellerine sağlık....

kandilin mübarek olsun canım...

sevgi dedi ki...

ellerinee sağlıkkk,çok güzel görünüyorlar
şimdi olsada çayın yanında yesek :)

kandilin mübarek olsun

DANIEL EFE'nin annesi Nagehan dedi ki...

Cok guzel gorunuyorlar, hayirli kandiller.

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Kandil simidi çok severim nefis olmuş ellerine sağlık arkadaşım...

serinmavi dedi ki...

Hayırlı kandiller canım....

Yemek Atolyesi dedi ki...

Hayırlı Kandiller canım...
Simitler harika...

Neşeli Sesler dedi ki...

Canım senin de kandilin mübarek olsun

şengül dedi ki...

Senemcim çok severim kandil simidini (Bir damla umut serpilsin yüreğine bin tatlı umut dolsun günlerine hayallerin gerçekleri bulsunbütün duaların kabul kandilin mubarek olsun.

mutfaktayim dedi ki...

Yağmurun toprağa hayat verdiği gibi dualarında hayat bulacağı bu gecede dua bahçesinde yeşeren fidan olmak dileğiyle kandilin mübarek olsun.

Sevgiler...

Nilgün dedi ki...

Senemcigim ellerine saglik Kandilin mübarek olsun canim...


SEVGILER

Hülya YILMAZ dedi ki...

Gerçektende güzel ve leziz görünüyorlar.
Ellerine sağlık. Kandilin kutlu olsun.

Asiye dedi ki...

kandilin mübarek olsun kızılcıkşurubum. Ne kadar güzel yapmışsın elelrine sağlık. Sanırım ben artık mutfağa zor gireceğim artık. Bugün yeni bir işe başladım, akşam pestilim çıkmış bir şekilde döndüm işten. beni bloğumda yalnız bırakmayın :( özlüyorum

butterfly dedi ki...

Canım ellerine sağlık kandil simitleri süper görünüyor:).
Sevgilerimle..
aslı