6 Mart 2009 Cuma

CILEKLI RULO PASTA


Malzemeler:
4 yumurta (oda sicakliginda)
4 yemek kasigi dolusu un
4 yemek kasigi toz seker
yarim paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 cimdik tuz
500 ml krema
1 yemek kasigi toz seker
2 yemek kasigi cilek receli
250 gr cilek
hindistan cevizi

Yapilisi:
Ilkönce cirpma kabinda, yumurtanin aklarini cok az tuzla kar olana kadar cirpin.Baska bir kapta yumurta sarilarini, toz sekerle birlikte mikserle iyice cirpin. Un, kabartma tozunu ve vanilyayi eleyip yumurta sarilarinin icine ekleyin ve tahta bir kasikla, unu iyice yedirene kadar karistirin.Sonra yumurta aklarini da bu karisima, yavasca aklari söndürmeden yine tahta bir kasikla karistirin. Firin tepsisinin icine firin kagidini yerlestirip, üzerini biraz yaglayin. Hamuru kagidin üzerine esit sekilde yayin.önceden isitilmis 180 derece firinda 12 dakika kadar, firinin kapagini hic acmadan pisirin.Bu arada kremayi bir kasik seker ile cirpin.Tepsiyi cikarip,keki hemen kagitla birlikte bir rulo yapin ve üzerine islak bir bez örtün.Kek soguyunca ruloyu hemen acip üzerine recel sürün.Cirpilmis kremanin yarisini da onun üzerine sürün.Cilekleri dilimlere kesip kekin kenarina üc sira halinde dizin ve sonra tekrar rulo yapin.Kremanin yarisini kekin disina paylastirin.Daha sonra da cilek dilimleri ve hindistan cevizi ile pastanizi süsleyebilirsiniz.Buz dolabinda en az 1 saat beklettikten sonra servis yaparsaniz daha iyi olacaktir.
AFIYET OLSUN!

60 yorum:

Seda dedi ki...

çok güzel görünüyor kızım tam bir çilek tutkunudur tam ona göre ellerine sağlık,sevgiler....

pel!n dedi ki...

Hemde çilekli bir pasta daha ne olsun,ellerine sağlık..

Güzel bir hafta sonu diliyorum...

Sevgiler..

Öznur dedi ki...

İnanmıyorum hazır pastalar gibi olmuş. Çilekli pastalara bayılırım. Bir dilim aldım. :)
Ellerine sağlık. İyi hafta sonları canım.

atesböcegi dedi ki...

ama bu harika olmus harika. beni okul yillarima götürdü bu pasta. sinavda yaptigim pastaydi. en yüksek puani getirmisti bana. ellerine saglik canim sevgiler...

Arzu dedi ki...

Nefis görünüyor. Ellerine sağlık.

birdutmasali dedi ki...

havalar ısındıkça ok mutluyum..
önce DUTlarım :)
sonrada çileklerim
sonrada frambuaz ve incirlerime kavuşacağım..,
ellerine sağlık canım..

Arzu dedi ki...

Nefis görünüyor. Ellerine sağlık...

Necla dedi ki...

Korkuyorum rulo pasta yapmaya. Kolayca rulo yapabldiniz mi? Hamur ya sert olursa, ya kırılırsa gibi endişelerim var. Bravo demeli size, harikasınız. Ellerinize sağlık.

kizilciksurubu dedi ki...

Arkadaslar hepinize güzel yorumlariniz icin cok tesekür ediyorum.
Necla'cim rulo kek yapmak sanildigi kadar zor olmuyor, önceleri ben de öyle zannediyorum ama pek de zor olmadigini gördüm. Kek firindan cikarildigi gibi firin kagidiyla rulo yapilinca kirilma tehlikesi olmuyor.

neslihan dedi ki...

Ooooo nefis olmuş valla...ellerine sağlık canım.sevgilerimle....

akasyakokusu dedi ki...

Senem'cim sayfa çok yavaş canım klavyeyi bile zor tuşluyor fazla kodmu var sayfada..Niye böyle oldu acaba..
Eline sağlık canım pastamı alırım hemen az daha dolaşayım..
Öptüm sevgiler.

meliha dedi ki...

Bu nasıl bir güzellik böyle kesinlikle hazır pastalar gibi olmuş.harika yapmışsın
ellerine sağlık
sevgiler

CANDAN TARİFLER dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ÇİLEĞİN RENGİ VE BEYAZ BİRBİRİNE NE KADAR ÇOK YAKIŞIYOR RULO PASTAYI BENDE ÇOK SEVERİM HEM YAPIMI KOLAY HEMDE ÇOK LEZİZ HEMDE SUNUM OLARAK DAHA ŞIK OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR ARKADAŞIM AFİYETLE YİYİN...

Sevil Altunel dedi ki...

canım pasta harikaa olmuş.ellerine sağlık arkadaşım.ayrıcada cuman mübarek,günün feyzi rahmeti üzerine,bereketi evine, duaların kabul, amellerin makbul olsun..sevgilerimle..

HADİYE dedi ki...

Merhaba Senem,

Pastan çok çekici görünüyor hemen tarifini aldım.
Haftasonu evde ziyafet var.Ellerine sağlık.

Sevgilerimle*

müjde dedi ki...

Yine muhteşem bir pasta.Ellerine sağlık canım.Sevgiler...

derya dedi ki...

Senemcim ellerine sağlık harika olmuş pasta sımsıcak sevgiler...

dilek dedi ki...

eline sağlık canım,çok lezzetli görünüyor ,ben de kremalı meyveli pastaları çok severim,çok hafif oluyorlar,görüntü de harika ,sevgiler

*Mutfaktaki Deli* dedi ki...

Ellerine sağlık. Uzun zamandır böyle iştah açıcı bir pasta fotografı görmemiştim. Süper süper süperr...

Baharcicegi dedi ki...

Görüntüsü herseyi anlatiyor, bir dilimde aliyorum dayanamadim ,denecek tek sey harika olmus ellerine saglik senemcim

Mebrule dedi ki...

Ikindi cayinin yanina olsaydi fena mi olurdu :)

Ellerine saglik canim, harika gorunuyor...

NarincE dedi ki...

Yanıtınız için teşekkürler. sağlıcakla kalın.

Leyla Poyraz dedi ki...

Vallah çilekli pasta benii cezbetti..
harika olmuş yaaa..ellerine sağlık..Sevgiler..

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

eline sağlık canım.ben de çok severim..hem yapımıda kolay oluyor...sevgiler..

Papatya Prenses dedi ki...

Enfes bir pasta olmuş bu canım,çileğin cazip görüntüsü insanın aklını alıyor:)
Ellerine sağlık..

peynir hösmelimi dedi ki...

Sanemcim ellerine saglik.
Ayni pastanedekiler gibi olmus.
Sevgilerle.

yesildomates dedi ki...

canım yine harika bir pasta yapmışsın..
ellerine sağlık..
hazırdan hiç bir farkı olmamış..

öpüyorum..
iyi hafta sonları diliyorum...

defneylebirlikte dedi ki...

nefis bir pasta olmuş canım....süper olmuş...

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

Sevgili Sanem rahatsızlığım sırasında ziyaret edip bıraktığın içten sımsıcak yorumların için çok teşekkür ediyorum sizleri çok özledim umarım bundan sonra herşey hepimiz için çok güzel olur sevgilerimle canım

Aybike Ceylan dedi ki...

Cok guzel gorunuyor, ellerine saglik.

Guzel bir hafta sonu diliyorum...

yukivehobileri dedi ki...

CANIM ÇOK SEVERİM ÇİLEĞİ NASILDA CANIM CEKTİ ÇOK NEFİS GÖRÜNÜYO ELLERİNE SAĞLIK SEVGİLER

Acemi Şef dedi ki...

Enfes görünüyor gerçekten hazır gibi olmuş. Kesin denerim ben bunu eline sağlık Senemcim.

birdilimdus dedi ki...

Ellerine sağlık canım enfes olmuşş süpperr!!!

Sevgiler,
Evren

selin dedi ki...

çilek sever biri olarak harika diyorum yanında da sıcacık bir çay süper olur.ellerine sağlık canım
turuncumutfak.blogcu.com
turuncumuttfak.blogspot.com

aslı kaya dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Çok güzel olmuş pastan.Çok ta leziz görünüyor.Sevgiler...

Tuba dedi ki...

Nefis gorunuyor canim. Ellerine saglik...

fatosun mutfagından... dedi ki...

Gül bahçesine girenler gül olmasa da gül kokarlar, kainatın en güzel gülünün kokusu üzerinizde olsun bu gece. Kandiliniz mübarek olsun.

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Ellerine sağlık Senemciğim harika olmuş pastan

bu arada
kandilin müb. olsun
Allâh’ım
acizlikten, üzüntüden, tasadan, kederden,Korkaklıktan, kabir azâbından, cehennem ateşinden sana sığınırız.Bizleri kötülükten ve kötülerin şerrinden emin eyle ya Rabbi!

derya dedi ki...

Borçlarimizdan, ceza ve günahlarimizdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bagislayandir, unutmayalim.. Eller semaya kalkip, yürekler bir atinca bu gece, gözler sevinç yaslariyla dolacak.. KanBorçlarimizdan, ceza ve günahlarimizdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bagislayandir, unutmayalim.. Eller semaya kalkip, yürekler bir atinca bu gece, gözler sevinç yaslariyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualariniz kabul olsun!
Ya onu kaybedersin, ya da kendini mahvedersin.

PINAR dedi ki...

Canım kandilin mübarek olsun ,kadınlar günün kutlu olsun,iyi pazarlar :)

ELBİSTANLI dedi ki...

Parmaklarımızın arasındaki bereketi duayla yakalamak, sevginin hoşgörünün yolunu duayla aydınlatmak, bağışlanmış olmanın tadına duayla ermek. Bir cennet temennisi. Bir huzur beklentisi. Bir gözyaşı serpintisi. MEVLİT KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN.

meliha dedi ki...

KANDİLİN MÜBAREK OLSUN CANIM
SEVGİLER

Armina dedi ki...

Her tomurcuk yeni bir gülün, her gül yeni bir baharın, her kandil yeni rahmetlerin habercisidir. Rahmet ve mağfiret dolu kandil geçirmeni dilerim.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

mmmmmmmm muhteşem ötesi:) ellerine sağlık canım..hayırlı kandiller..

yildiz dedi ki...

Hayirli kandiller diliyorum.
Yalniz kadinlar gününde degil,herzaman huzurlu olman dilegiyle sevgiler...

hatice dedi ki...

Gül bahçesine girenler gül olmasa da gül kokarlar, kainatın en güzel gülünün kokusu üzerine olsun. Canım, kandilin mübarek olsun.

rümeysaninrüyasi dedi ki...

Bakiler sevgiler adına nice dilekler vardır. Ölümü bile ayırır saymayan gönüller vardır. Mesafeler araya set çekmişse ne çıkar, dualarda birleşen gönüller vardır. Hayırlı kandiller..

ilker'in mutfağı dedi ki...

CANIM ELLERİNE SAĞLIK..KANDİLİN MUBAREK,KADINLAR GÜNÜN KUTLU OLSUN..SEVGİLER...

KARDELEN dedi ki...

mükemmel görünüyor canım ellerine sağlık kim bilir lezzeti nasıl olmuştur...

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

Sanemcigim rulo pastan nefis gorunuyor bir dilim isterim:) ellerine saglik canim
Kucak dolusu SEVGİLERRR.

meltemmutfakta dedi ki...

pasta harika öyle lezzeti duruyorki bayıldım.ellerine emeğine sağlık.
güzel yorumun için çok teşekkür ederim.yeni sitemi beğendiğmen ben çok mutlu etti.
sevgiyle kal,

Damak Tadı dedi ki...

Sayfana girebilmek ne uğraşlar verdim tatlım..)))

Pastan çok nefis görünüyor..))

Ellerine sağlık tatlım..

hdidem95 dedi ki...

ellerine sağlık nefis bir görüntü sevgiler

Betül KÖROĞLU dedi ki...

ÇİLEKLİ PASTA MMM BAYILIRIM BENDE. ELLERİNE SAĞLIK CANIM NEFİS GÖZÜKÜYOR.

SEVGİLER

Lezzet Gemisi dedi ki...

çilekli pasta için dünyanın bir ucuna giderim. ellerine sağlık canım. şahane olmuş. sevgiler...

gulcanmutfakta dedi ki...

Canım ellerine sağlık pasta çok güzel görünüyor.Kremayı sıvı kremedanmı kullandın.Aydınlatırsan.Tşk edrm

kizilciksurubu dedi ki...

Gülcan, yorumun icin tesekkür ediyorum. Kremayi sivi kremadan kullandim. Ama kremsanti de kullanilabilir.

aysemmutfakta dedi ki...

ellerine sağlık çok nefis görünüyor.....

Mutfak Havlusu dedi ki...

üf üf çilek mevsimi yaklaşırkende ne de güzel:)

küçük*mutfak dedi ki...

ellerinize sağlık gerçekten harika görünüyor